This is the end of the story....... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van AmericanAdventurers - WaarBenJij.nu This is the end of the story....... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van AmericanAdventurers - WaarBenJij.nu

This is the end of the story.......

Door: Ingrid

27 Mei 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zitten nu in onze hotelkamer en bijna klaar voor onze vlucht terug naar Amsterdam. Woensdag zijn we onze tocht begonnen naar Los Angeles. Het was een prachtige route langs de kust, met ook een stop aan het strand van Santa Barbara. En dan natuurlijk een lunch aan de boulevard. Op de camping aangekomen, hebben we de eerste schoonmaak en opruim klusjes gedaan. We waren er op tijd, dus konden we ook even in de relax. Ingrid werd aangesproken door Big Al van Rogue biermerk. Hij stond in een hele kleurrijke camper, die ze wilde fotograferen. Bood 3 biertjes aan om te proeven, maar we kregen ook een fles rum en blok kaas mee. We wisten eigenlijk niet wat wij hier mee aanmoesten. We hebben even lol gehad, wat een mannetje. Vanmorgen het laatste stuk gereden, we moesten nog 144 km. Het was een drukke rit, en ook wat file gehad. Maar we zijn veilig aangekomen in het hotel. En daarna hebben we de camper ingeleverd, alles gekeurd maar we zijn er goed vanaf gekomen. Het was een zwaar afscheid van ons Minnie Winnie, hij heeft ons 3 weken goed door Amerika geloosd. Na een heerlijke pizza eten en een douche. Zullen wij vroeg in ons bedje liggen. We zien jullie snel allemaal en horen jullie de verhalen in het echt.
Groetjes Fiona, Karin, Leontine en Ingrid

• 27 Mei 2016 - 07:56

Isa:

ik vind de foto's grappig met dat bier
    ik vind ook de foto's leuk van op het strand
    tot morgen
    xxxjes van Isa

• 27 Mei 2016 - 07:58

Luc:

lieve tante Ingrid
    heb je het leuk gehad de laatste paar dagen
    ik vind het goed dat je grond voor mij hebt meegenomen
    xxxjes luc

• 27 Mei 2016 - 23:05

Leo En Marijke:

Hallo vriendinnen , dit was een leuke afsluiting van jullie vakantie , met bier rum en kaas . Fijn dat het met de camper allemaal goed is gegaan . Thuis weer wennen aan een kleiner formaat auto . Wij vonden jullie reisverslagen en foto's leuk . Fijne thuiskomst wensen wij jullie toe . Groetjes van ons