Los Angeles - Reisverslag uit Artesia, Verenigde Staten van AmericanAdventurers - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Artesia, Verenigde Staten van AmericanAdventurers - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Ingrid

09 Mei 2016 | Verenigde Staten, Artesia

Na een vermoeiende reisdag kwamen we na 24 uur in ons hotel in Los Angeles. De vluchten waren prima, alleen heel lang. Na aankomst naar het autoverhuur bedrijf, waar onze witte Jeep Patriot 4wd stond. Het werd al bijna donker, snel naar het hotel. Was even wennen aan de wegen. Maar we zijn erg blij met de TomTom, die ons zo naar het hotel bracht. Nadat we in ons hotel waren snel nog iets gegeten en snel slapen. Na een redelijke nacht, op naar het ontbijt. Plannen maken voor de zondag, we rijden eerst naar de Walk of Fame. Wat een drukte daar, veel stripfiguren om de toeristen te entertainen. Zijn wij wat te nuchter voor. Eerst koffie, en zo wandelen we een stuk door de straten. Giga veel sterren, maar dan zoekt Fiona James Dean die is dan wel moeilijk te vinden. Uiteindelijk bij navragen toch gevonden. We rijden naar Santa Monica Beach Pier, met een auto parkeren in de garage wat iets te veel geld kostte. Je kunt over de hoofden lopen, de zon schijnt maar de wind is wel wat frisjes. Een Luna park op de pier, veel straatartiesten en zeehondje gezien. Tijd voor lunch op de pier, nog even op het strand zelf kijken. De auto weer in richting Griffith Observatory. Daar de zonsondergang gezien en het beroemde Hollywood sign. Fiona was erg blij om hier te zijn, deze plek is voor haar speciaal door James Dean. De dag was zo vol genoeg dus op naar het hotel, bij de pizzeria gegeten naast hotel en slapen. Vandaag is de grote dag, straks de camper ophalen.

• 09 Mei 2016 - 21:42

Hoi Ingrid,
    wat leuk om je blog te lezen. en compleet met foto's. Geweldig! Heel veel plezier samen met de meiden en succes met het rijden met de camper. We volgen jullie. Piet en Agaath.

• 09 Mei 2016 - 21:54

Leo En Marijke:

Leuk om het eerste verslag te lezen van jullie vakantie. Was meteen al een volle eerste dag in L.A met leuke foto's. Wij zijn benieuwd naar de ervaringen straks met de camper tijdens jullie rondreis. Groetjes van ons en heel veel plezier.

• 09 Mei 2016 - 22:57

Piet En Agaath:

• 10 Mei 2016 - 03:21

Tineke:

Hallo Dames
    Wat fijn om zo vlug al leuke foto's te zien!! en nu op naar de camper voor de grote reis.
    Groetjes van Tineke

• 10 Mei 2016 - 18:32

Nel En Siem De Boer:

Hallo uit Holland.

De start is goed, maak er een mooie reis van. Hebben jullie de Camper al ?
    Groetjes van Nel en Siem.

• 10 Mei 2016 - 21:34

Heidi :

Lieve Leo en dames,

Wat leuk om zo een beetje met jullie mee te kunnen reizen. Leuke foto's ook!! Heel benieuwd naar jullie camper ervaringen.
    Heel veel plezier samen!!!

Liefs Heidi en fam

• 11 Mei 2016 - 22:08

Silvia:

Mooi verslag om te lezen en leuke foto's. Geniet van al het moois om jullie heen. Hebben jullie de camper al en wanneer komt het volgende verslag?